tirsdag 3. juli 2012

Nabosommerkort!

I'm still alive!
Her har det vært fullstendig-mega-hundreprosent-tørke i lang tid, men noe får jeg da knota sammen på hobbyrommet likevel. Og for første gang på leeenge har jeg kosa meg masse med et kort.

Jeg har maskert sammen to Magnoliastempler, og malt hele sulamitten med distress. Kortet skal nabben få, rett og slett fordi vi på en tur for et par år siden så en elg som sto akkurat som denne, "godt" gjemt bak et tre... Vet ikke hvor mange ganger vi har flira av den elgen, og når det dukket opp en sånn i stampclub-pakka til Magnolia måtte den jo brukes.


"Nei, jeg er IKKE her..."








I tillegg har to gode naboer gått sammen om en ny blogg: Naboskap.


Noe vi har planlagt i lang tid, men ikke fått ut fingeren og gjort før nå.
Ting tar tid hos oss...

Men nå er vi i gang!

Ta gjerne turen innom,
ikke minst for å sikle på CANDYREKKA vår...



6 kommentarer:

Anne - Elin sa...

Så morsomt kort. Elsker den elgen der!

Heidi sa...

Koselig å høre fra deg igjen.
Så herlig kort!
Den elgen er jo bare helt skjønn:)
Nydelige farger og pynt.
Ha en fin sommer Yvonne, klem:)

Knerten sa...

Åå, det må vært hELGe dere traff den gangen :-)) Herlig historie, og veldig flott kort.

Den candyrekka... du så hva som skjedde; jeg sklei av stolen ! Men så hadde jeg sittet og siklet leeenge også da :-)
Kanskje du skal redigere Mags rett under helten vår, så kan vi sammenligne ??

Ha en strålende sommer, Yvonne.

Klem
tT

Stempelhexe sa...

Was für ein niedliches Kärtchen und der Elch versteckt sich, klasse gemacht.

LG
Ulla

Linda's Side sa...

Morsomt kort! Elgen var jo kjempesøt da :)Og fint fargen :)
God tur på ferie og snakkes plutselig..
Klem Linda

Karina Bunkenborg sa...

Hvor er det bare et sødt kort. Det må være dejligt at få et kort hvor der bare bliver ønsket en god sommer!