lørdag 28. juli 2012

Damepose og herrekort

I dag sto jeg opp og satte meg rett på hobbyrommet. Ny rekord!

Resultatet ble denne posen, som er en liten hilsen med en sommergave oppi. Den er malt kjapt og gæli med akrylmaling (med fingrene..), før jeg limte på osteklut, blonder, serviett, blomst og bilde. Posen holdes lukket med en liten treklype som også fikk en dæsj maling.

Dette er langt fra min vanlige stil, men jeg ble så inspirert av de flotte tagene til Mette, så jeg måtte bare prøve. Egentlig veldig moro å lage. Ikke minst fordi det går så fort!


Litt sånn romlemantisk. Tror det blir flere av disse :)


Magnoliatag med tekst fra Kreativ Hobby.
Sommerfugl fra Karen Marie klip.



Herrekortet var forsåvidt fort å lage det og... Meget enkelt med kraftkartong og sort papir.
Og bare stemplet rett på kraften.
Bokstaver fra TH og tekst fra Norsk Stempelblad.


Stempler fra Kreativ Hobby, Stempleglede, North Star Stamps og Norsk Stempelblad.




Måtte jo matche med gavepapiret og...



Og med regnet bøttende ned ønsker jeg alle der ute en flott lørdag,
og begir meg opp på hobbyrommet igjen!


4 kommentarer:

Anne - Elin sa...

Så flink du har vært i dag! Kjempe fin pose og tøft herre-kort. Var så stilig med den stemplinga rundt kantene inne i kortet.
Kos deg på hobbyrommet!
Det ble bord og stoler så jeg! :-)

Ida sa...

Hei!
Nydelig pose, med masse blonde, diggbart!:))
Herrekort av kraftkartong er jo superstilig, Ditt var kjempefint!:))
Klem

Knerten sa...

Utrolig herlig pose du har pyntet. Ble et øyeblikk i tvil om det var din blogg dette her, men så så jeg sommerfuglen og skjønte at, joda, I came to the right place :-)

Kult kort og pakke til herre også, usedvanlig enkelt fra din hånd, men å så stilfullt - og helt perfekt til en mann :-)
Digger !

Gledet meg til fredda'n, men dengang ei.. Hva m Blanda Drops til helgen ? Jeg skal :-)

Mi snakkes.
Klem

Lambi sa...

Wow, kreativ fra morgenen av, ikke verst! Ikke verst og klare å prestere noe rett etter du har stått opp, da er ikke jeg klar nok i hodet enda jeg, hehe. ;) Men posen er jo nyyydelig da, romantisk og herlig stil. Du skriver at det går fort å lage den, men synes den har flere flotte detaljer og ser godt gjennomarbeidet ut iallefall! :) Den sommerfugl tagen og englebildet er helt nydelige! Tøft guttekort i perfekt stil til pakken du har laget også!! Stilig variant og ha mest stempel pynt inni kortet - digger motorsykkelen! Klem