mandag 2. april 2012

Scrappebertekort!

Himmel, jeg er sløvere enn sløvest! Ett innlegg pr måned. Snakk om å havne i scrappekoma...

Her har jeg laget et kort til en scrappeberte, som har hatt bursdag. Det ble ett telyskort men uten lys. Og ettersom jeg var så smart å bruke stempel som omhandlet både scrapping OG sjokolade, ble det ikke plass til så veldig mye snacks i røøøret.. Men litt ble det da, en sjokkis og noen blomster.



Papir er fra Bildmålarna, sommerfugler fra Cheery Lynn. Tekststempler fra  North Star Stamps, StoryTeller og Kreativ Hobby.


Supersøt jente fra Bildmålarna, malt med distress.







9 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Hva skuer mitt øye????? En vinkel??? Fint kort, fin sykkeltur.
Nabben

Wenche sa...

Vakkert, vakkert, Yvonne!!
Nydelig fargelagt ♥ Heldig berte som mottar denne :)
Ønsker deg en riktig fin påske!
Go'klemm, Wenche :0)

Anne - Elin sa...

Super fin! Tusen takk! :-)

God påske!

Kort og Søm sa...

Kjempe fint!

God påske :O)

May Britts papir og sånt sa...

Kjempefint kort. Smart å bruke telyskort til andre ting en telys.
Veldig greit å høre at det er andre som er i scrappekoma også, blir liksom ikke så ensomt da. Hi,hi.

Ønsker deg ei riktig god påske.
Klem May Britt.

Marte sa...

I <3 it!! :)

Anonym sa...

Kjemoeflott kort:)
Påskeklem fra mæ;)

Maya sa...

Åhhh vakkert!
Nydelige farger, pynt, herlige Bildmålarna jenta (Min favoritt, tror jeg ;) ) som er nydelig fargelagt!
Heldig scrappeberte!

Ha ei fortsatt flott påske,
klem fra Maya

Knerten sa...

Koselig :-) Enda et nydelig motiv, flott fargelagt på et herlig telyskort uten lys !