mandag 9. april 2012

Når man har dilla på tags...

Etter at jeg fikk Dylusionsflaskene i hus har jeg fått fullstendig dilla på å lage tager. Jeg sprayer og kliner og stempler i vei, og stooorkoser meg! Men med et lite lager av ferdige var jeg ikke helt sikker på hvor jeg skulle gjøre av dem. Etter en tur på kuben hvor jeg beundret deres fuglebur på veggen hvor alle tagene var hengt opp, ville jeg lage min egen versjon. Fant nemlig ikke noe lignende på ebay, og jeg skal love at jeg har leita...

Tok for meg et gammelt vindusspeil jeg hadde, fjernet speilene, lakkerte rammen og satte inn hønsenetting istedet. Og voila, dette ble resultatet:


Deilig med litt farger i den hvite spisestua.


Prosessen fra begynnelse til ferdig resultat.
Takk til nabben for panellakken!

Gleder meg til Bikuben åpner og jeg kan kjøpe flere
farger fra Dyan, og lage enda flere tags!

16 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, og god påske.... :O)

Så utrolig flotte tags..., og så smart å sette hønsenetting i det gamle vinduet..., kjempelekkert og veldig flott!

Den pynter nok bra opp i stuen... :O)

Hege sa...

Løsningen med hønsenetting i vinduet var genialt!!! Og tagene var dritlekre!!! Jeg gleder meg til å se enda flere bare du får vært en tur på Bikuben...

Klem, Hege

jannes hobbykrok sa...

Freakin fæntæstikk lizm! Fin på bloggen, fin irl! Glad søndag! Hvordag gikk det med sykkelen, etter at reodor dro?
Nabben

Jill sa...

Wowseers Yvonne!
Så coole de her ble og genial opphengs greie også!
Du er veldig flink!
Klem fra Jill

Ida sa...

Hei!
Dette var jo kjempesmart og stilig!:))
Forstår godt at det er moro å kline med Tags når de blir så fine!
Klem

Gry-Heidi sa...

Så kreativ du er!! Kult med hønsenetting i vindusspeilet og tagene er rålekre!

Klem :)

Bodil sa...

Nydelige tags og flott med den rammen du har lagd til å henge de i :)

Håper å få tak i noen slike sprayer jeg også snart og noen stempel og noen......osv.... hihi

klem :)

Anne - Elin sa...

Stilig oppheng og sååååå mange fine tagger/tags. Skulle jo gå inn å se ordentelig på de når jeg var innom deg, men ble så stressa av de to som satt i bilen og vente. Bra du blogga de så jeg fikk se da. De er innmari stilig, skjønner ikke hvordan du har gjort det jeg...., men høres bra ut med spraying, klining osv..

Lenas kort sa...

Så stilig :-) Flink du :-) Blir tøfft for flere å stå opp tidlig i morgen!!!....men greit å komme i litt rutine igjenn også :-)Ha en fin uke :-)

Knerten sa...

Se her, ja, ikke bare en, men mange på en gang :-) Utrolig flotte tags, alle sammen, Yvonne, og stilig med rammen. Tenker du koser deg, ja, lett å se.
Håper du har hatt en fin påske.
Klem
T.

jannekevanveen sa...

beautiful love the details hugs Janneke

Pia sa...

super flotte tags
knus Pia

GryA sa...

Superkule tags!Og "ramma" var jo perfekt.

Lambi sa...

Fy søren såå stilig altså! :) Du og Janne er rå på å gjøre gamle ting om til noe superkult til stua lissom.... Herlige tags i nydelige farger! Flinka!

Og forresten, godt jeg ikke er alene om å ha laber blogg aktivitet, hehe. Men nå har jeg iallefall masse ferdig laga som kan blogges da, hihi! ;) Klem

Anonym sa...

Det ble knall-stiligt!! Kreativ ramme og nydelige tags!!
Go klem fra mæ:)

Jóna sa...

Kjempe flot !!