onsdag 14. desember 2011

1 motiv - 3 kort

Jeg fikser ikke masseproduksjon! Klarer det bare ikke. Men nå som fristen for å sende julekort nærmer seg, og jeg fortsatt er laaangt unna ferdig med årets kort, skulle jeg virkelig ønske jeg bare kunne lage en haug like, istedenfor å knote i en evighet med hvert eneste ett...

Men når jeg fant igjen dette motivet som har ligget i dvale siden forrige jul, fikk jeg en idè om å lage flere like kort. Eller, nesten like da. Det gjorde nå ihvertfall jobben mye enklere. 3 down og noen fler to go!

Motivet er fra Serendipity Stamps, og heter "Cozy Winter". Elsker det! Alle papirer er fra Maja og sangstrofer er fra Papirgleder.



Veldig enkle kort, kankje jeg burde
lime på noen snøfnugg her og der? Hmm...










10 kommentarer:

Jill sa...

Jeg synes det var helt nydelige kort Yvonne!
Det gjør jo ingenting at de er litt like, man kan jo ikke bruke en dag på et julekort når det er 10 dager igjen til jul og det fremdeles er tosifret antall kort igejn å lage ;)
helt skjønt er det ihvertfall!
God jul til deg og kos deg :)
Klemmer fra Jill

Linda's Side sa...

Kjempefine kort Yvonne. Det stempelet er bare såå innmari fint! Me like :-)
Knall i flere farger.
Like kort er helt topp det.
Klem Linda

Anne - Elin sa...

Så grådig fine kort da! De var artige. Jeg ser stadig noe nytt jeg får lyst til å prøve! :-)
Ha en fortsatt god, regnfylt onsdag.

Liven sa...

Syns disse ble flotte. Trenger ikke være så mye "stæsj" bestandig!

Eva Helen sa...

Så flotte julekort i kjempe fin bretteteknikk.
Du er ikke alene med å ligge etter med julekortene..Jeg også...Sukk.

Klem Fra Eva Helen

Knerten sa...

Innmari stilig med variasjonen i fargene, Yvonne, disse ble ordentlig flotte ! Nydelige papirer du har valgt til også :-)
Lykke til m videre produksjon; nå er jeg ferdig å lage, har bare to igjen å SKRIVE i, og så sende - puh !!
Kos deg :-)
Klem
T.

Lenas kort sa...

Riktig flotte er de alle sammen :-) Dette motivet er så fint :-)

Anonym sa...

Riktig så fine juelkort dette her!!!
Stilig bretteteknikk :o)
Jeg måtte også ty til litt masseproduksjon i dag, da jeg oppdaget at jeg manglet 6 kort, da ble det 4 like kort + andre som var ganske like hverandre, de havner vel i min blogg etterhvert...

Fortsatt fin førjulstid til deg, klem fra Heidi

Sissel sa...

Kjempefine julekort, de ble jo ulike med forskjellige juleark.
Smart med nydelig motiv som ikke må fargelegges når man har det litt travelt.
Klem Sissel

Anonym sa...

Flotte julekort! -Ble fine med forskjellige stempel-farge -trenger ikke fargelegges mere da!
Lykke til videre med produksjonen!
Klem, Tove