fredag 23. september 2011

Dt-Sukkersøtt # 138

Hos Sukkersøtt har vi en fargeutfordring til dere denne gangen:
BRUN, KREM OG RØD.

Det ble et enkelt kort fra meg, hadde ikke hjerte til å dekke for mye over det flotte arket fra Maja.



Tilda er malt med distress.


Innside med swirler fra TH, tekst fra Kreativ Hobby.


Mer TH på baksiden.


Da er det bare å lade batteriene og gjøre seg klar til i morgen:
da er det nemlig Stempelscrapmesse i Lillestrøm!
Åh, det skal bli så moro!
Masse shopping og forhåpentligvis møter jeg
mange bloggere der og.

GOD HELG!

9 kommentarer:

Julie sa...

Nok en gang altså - helt utrolig nydelig kort!!!
Blir glad av å titte innom deg.. :o)

Skulle ønsk ejeg kunne kommet meg på messen - var innom en liten tur i fjor..men langt fra Sogn altså.. :o(

Men kose deg masse på messe!! :o)

Knerten sa...

Nydelig kort !
Kos dere på messe i helgen, send meg noen gode tanker der jeg er opptatt på loppemarked hele helgen..

May Britts papir og sånt sa...

Flott kort, med nydelige papirer. Har vert litt rundt i bloggen din, og sett mye fint. Legger meg til som følger. Ha ei koz helg. Klem May Britt.

Connie sa...

Nydelig kort Yvonne :o)
Klem

Anonym sa...

Superflott kort, så herlige farger og gjennomført flotters :)
Goood helg :)
Klem Lill

Sissel sa...

Enkelt og lekkert Yvonne.
Klem Sissel

Nancy sa...

Nydelig kort, Yvonne:O) Tilda er bedårende, såååå lekkert farget!
Ha ei deilig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

♥Gry sa...

Så nydelig fargelagt!

klem

Riet sa...

What a gorgeous card Yvonne.

Hugs Riet.xx