lørdag 12. februar 2011

Wow!

Dette hadde jeg aldri trodd! At jeg skulle lage julekort i februar! Vanligvis starter jeg en eller annen gang i desember... Kanskje det var snøstormen i går som inspirerte meg? Eller så var det rett og slett denne sjarmklumpen av en pjokk fra Mo Manning. Smelt, sier jeg bare.


 Motivet heter "Kai in the snow" og er fargelagt med ProMarkers








Nå skal jeg krype opp i sofaen og kose meg med ProMarkerne mine, for i dag dalte de nye Hänglarstemplene ned i postkassa mi. En glad helg!




15 kommentarer:

Lenas kort sa...

Må jo bli inspirert av ett så hærlig stempel :-) Nydelig farging av go klumpen :-) Stilig julepapir :-) Ha en flott helg :-)

Nina sa...

Nydelig kort og motiv. skjønner godt at du ble motivert til å starte julekortproduksjonen allerede nå

Heidi sa...

Så nydelig!
Herlig det motivet:) Og du har fargelagt det så utrolig fint:)
Kos deg med promarkerne Yvonne, klem:)

Gry-Heidi sa...

Næ, så herlig dette motivet var ! En skikkelig go´klump :o) Kjempelekkert fargelagt, og med rødt i tillegg ! ...synes det er så vanskelig jeg....
Kos deg med Promarkere og nye stempler :o)

Klem :)

Elly sa...

Beautiful card, the image is coloured so very beautiful!!
The little book in your last blogpost is also very beautiful.

hugs, Elly

Sissel sa...

Guri Malla for et sjamtroll, alldeles nydelig. Så flott du har fargelagt, han ser jo faktisk ekte ut guttungen.
Kos deg i sofaen.
Klem Sissel

mettepip sa...

Skjønner godt at du ble inspirert av denne lille skjønningen Yvonne! Fantastisk herlig kort du har laget, og godt å være litt tidlig ute;)
Å, nammen såååå nusselig den miniutgaven av boka di var under her da!
klem fra
Mette

Gry-Beate sa...

Så kjempe nydelig et kort, og så knall flott du fargelegger!!

;0)Gry-Beate

bestevenn sa...

Så flott kort du har laget. Nydelig motiv og fargeleggingen din er lekkert.

Mette sa...

Nydelig kort! Denne søte lille tassen er bare helt skjønn!

Ha en fin morsdag:)

Klem Mette

Miss StampAlot sa...

så nydelig motiv =) Han var jo bare helskjønn !! nydelig kort du har laget =)

Grethebella sa...

Full forståelse fra denne kanten når det gjelder stempel. Det er jo bare så nydelig.
Flott kort du har laget... er nok fler som burde komme igang med julekortene... kremt.
Ha en fin uke.
Klem Grethe

Knerten sa...

Herlig julekort, og flotte papirer du har brukt her. Det motivet er jo kjempenydelig, og flott fargelagt !

Ida sa...

SERIØØØST?!
Har du fått tak i gullklumpen? Og så fint farget Yvonne!
Dette julekortet var lekkert.
Scrappes!

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott julekort!! Dette motivet er jo bare super søtt og nyyyydelig fargelagt!!

Ha en fin uke! Klem Laila.