fredag 30. april 2010

DesignerVikar hos Sukkersøtt!

Jeg fikk en forespørsel fra dyktige Marte om å være DesignerVikar for henne i utfordring # 82 hos Sukkersøtt, og måtte jo bare takke ja til det!
Så utrolig koselig å bli spurt!

Denne ukes utfordring er en skisse, og den ser slik ut:




Når jeg følger skisser syns jeg det er moro å prøve å følge de slavisk, så derfor er det ingen tekst på forsiden, men bursdagshilsen inni istedet.

Et ganske enkelt kort, med ballerinaTilda, silkebånd og cookiecutter fra QK. Og selvsagt litt bling rundt kanten, har jo ikke med en eneste blomst...




Nærbilde av ballerinaen, malt med distress.




Innsidene, veldig enkle, men jeg syns arket er så flott og vil ikke dekke over det. Tekst fra Stempelglede.




Baksiden med personlig stempel. Er rimelig stolt av meg selv for å klare å lage både innsider og baksider. Har nemlig en diger bunke med kort, hvor kun fronten er ferdig...





Og her kommer kort nummer to! Jeg syns nemlig skissen var så flott at jeg likegodt lagde ett til.




Guttekort med tøfft stempel fra North Star Stamps, ark fra Paperloft (tror jeg), og bling fra Kuttut.

Sykkelen er farget med ProMarkers og platinum stickles. Her må jeg takke Rita for inspirasjon.



Nærbilde av blingen. Så moro å finne bling som passer perfekt til motivet.





Innsidene, også her med tekst fra Stempelglede





Og til slutt, baksiden. Og så oppfordrer jeg alle til å ta en titt inn hos Sukkersøtt og prøve seg på skissen!

Nok en gang: Tusen takk Marte for at jeg ble spurt!

15 kommentarer:

Hanne sa...

To flotte kort! Ble så betatt av dem inne hos Sukkersøtt at jeg mått inn og se her. Så enkle og stilfulle og nydelig dekorert også på innsidene og baksiden.

sjeroks sa...

Utrolig kule kort, å den skissa var rå tøff:D

Bodil sa...

To skikkelig flotte kort.

Marte sa...

tusen takk skal DU ha, Yvonne :) Jeg er glad for at du tok utfordringen på strak arm! 2 flotte kort jeg er stolt over å kunne låne til min blogg denne uken :)

Stor klem fra Marte

Guro sa...

Å så gøy Yvonne!!!! Gratulerer så masse som designervikar, det fikset du veldig bra! Nydelig kort du har laget her, begge to. Stilig at du laget et maskulint og et feminint av skissen. Du er utrolig flink!
Klem Guro

Pinklady 68 sa...

En glimrende jobb..utført med glans! To nyyydelige kort, Yvonne! Lekre de mønster arkene du har brukt:-) Kjempesøt ballerina malt med distress og tøff motorsykkel med promakers. Så fine kort på innsidene og utenpå!

Ha en strålende helg! Klem Laila.

Bococco sa...

Guriland så nydelig, yvonne! Du kan dette du altså!

Renkata sa...

Gorgeous card, Yvonne!
Great paper and details.

Toi9 sa...

Det var kjempefine kort du har laget !!
Skikkelig fint ark på det øverste, og så søtt motiv. Enkelt og lekkert !!!
Herre kortet var stilig. Fin den charmsen :)
Ha ei fin helg !
Klem Toini=)

Anonym sa...

Stilig skisse! -Og knall-fine kort! Ballerina kortet var jo bare skjønn -veldig fint fargelagt! "Enkelt" og flotte kort:)
Klem T

Anette sa...

Nydelige kort begge to Yvonne! Herlige duse farger og kjempefine løsninger på skissen! Herlig skisse - tror jeg må prøve meg på den ;)
Ønsker deg en flott helg ;)
Klem, Anette

Unknown sa...

hei... :O)
Så flotte kort du har laget... :O), likte spesielt det med ballerinaen på.
Nei, jeg kom meg aldri på Bikuben på torsdag, så jeg har ennå ikke sett den nye butikken. Jeg kommer gjerne til Bjørkelangen for å gjøre ingen ting...lol
Det er bare å tromme sammen til scrapping..., jeg kommer!

Ønsker deg en flott helg!

Mette sa...

Mrsomt å være designervikar!! Flotte kort begge to, ballerinaen var stilfull og ren og guttekort likeså!!
Ha ei strålende helg:-)
Klem Mette

Gry-Heidi sa...

Gratulerer masse som design vikar, så moro :o) Du klarte jobben med glans :o) Begge kortene er nydelige, og så flott fargelagt! Ballerina-Tilda er kjempesøt!

Klem :)

Heidi sa...

Her har du laget to flotte kort:)
Så delikat Tildakort, er litt svak for henne da.. men likte veldig godt motorsykkelen også.. :)
Og gratulerer så masse som design vikar,kjempegøy :)

takker også for de koselige ordene fra deg ♥
ønsker deg en fortsatt fin dag!
klem fra Heidi:)